Koninklijke DSM N.V. maakt bekend dat zij in het kader van de op 1
oktober 2007 aangekondigde eerste fase van het aandelen
inkoopprogramma, 709.000 eigen aandelen heeft ingekocht in de periode
22 november 2007 tot en met 28 november 2007 tegen een gemiddelde
prijs van EUR 32,74. Het bedrag dat gemoeid is met de inkoop bedroeg
EUR 23,2 miljoen.
Het totaal aantal ingekochte aandelen onder de eerste fase van dit
programma is tot dusver 5.723.708 aandelen voor een totaalbedrag van
EUR 211,2 miljoen.
DSM
DSM creëert innovatieve producten en diensten op het gebied van Life
Sciences en Materials Sciences die bijdragen aan de kwaliteit van het
leven. DSM's producten en diensten worden wereldwijd gebruikt in een
breed scala van eindmarkten en toepassingen die het leven gezonder,
duurzamer en aangenamer maken. Voorbeelden van eindmarkten zijn
voedings- en gezondheidsproducten voor mens en dier, producten voor
persoonlijke verzorging, geneesmiddelen, auto's, coatings en verf,
elektrotechnische en elektronica-producten, producten voor
persoonlijke bescherming en producten voor de bouw. DSM's strategie,
Vision 2010 - Building on Strengths, is gericht op versnelde
winstgevende en innovatieve groei van de specialty-activiteiten van
de onderneming. De pijlers van deze strategie zijn marktgedreven
groei en innovatie, uitbreiding in opkomende economieën en
operational excellence. DSM heeft een jaaromzet van bijna EUR 9
miljard en biedt werk aan zo'n 22.000 mensen wereldwijd. De
onderneming heeft vestigingen in Europa, Azië, Noord- en
Zuid-Amerika, Afrika en Australië. Meer informatie over DSM is te
vinden op www.dsm.com
Voor meer informatie:
DSM Corporate Communications DSM Investor Relations
Elvira Luykx
tel. +31 (0) 45 tel. +31 (0) 45 5782864
5782035 fax +31 (0) 45 5782595
fax +31 (0) 45 e-mail
5740680 investor.relations@dsm.com
e-mail media.relations@dsm.com